کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318476 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شواهد از تولید AirPod توسط اپل حکایت دارند

بازار شایعات مختلف در مورد آیفون 7 اپل داغ بوده، و محور اصلی این شایعات را حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون از این تلفن هوشمند تشکیل می دهد. بر همین اساس، چندان دور از ذهن نیست که شرکت فوق اقدام به عرضه EarPod های کاملاً وایرلس نماید؛ ضمن اینکه می دانیم این غول فناوری اقدام به ثبت مارک تجاری AirPod در ایالات متحده نموده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازدیجیاتو؛ در همین راستا، وب سایت MacRumors تحقیقاتی در این زمینه انجام داده و متوجه شده که نماینده ثبت پتنت ها برای اپل، به تازگی اسنادی را با امضای یکی از کارمندان این شرکت به سازمان مربوطه ارائه نموده. لازم به ذکر است که شرکت ها پس از ثبت علامت تجاری، شش ماه فرصت دارند تا توضیحاتی کلی را برای آن ارائه نمایند؛ اپل نیز دقیقاً یک روز قبل از پایان این مهلت 6 ماهه، اسناد فوق را ارائه کرده.

بدین ترتیب می توان گفت که اپل هنوز به حفظ این مارک تجاری علاقه مند است، و به احتمال زیاد عزم خود را برای تولید AirPod جزم کرده. استفاده از حداکثر زمان موجود برای ارائه اسناد توسط شرکت فوق، نشانگر احتیاط آنها برای دستیابی به پیشرفت کافی در روند توسعه محصول بوده.

لازم به ذکر است که اگر تولید این محصول واقعاً به نتیجه برسد، به احتمال زیاد به صورت رایگان همراه با آیفون 7 عرضه نخواهد شد؛ زیرا از یک سو تولید آن با هزینه بالا انجام می شود، و از سوی دیگر ساکنین کوپرتینو یک پای این معامله هستند و معمولاً اپل محصولات خود را ارزان به فروش نمی رساند. با توجه به همه موارد فوق، محتمل ترین پیش بینی این است که آیفون 7 همراه با EarPod لایتنینگ عرضه گشته، و AirPod جدید به صورت جداگانه به فروش برسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33145 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1395/05/12 تعداد مشاهده: 1573
کلید واژه ها: ,
سافت گذر